Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25564
Название: Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку
Авторы: Ус М. І.
Ключевые слова: тайм-маркетинг
час
інформація
маркетингові комунікації
міжнародний ринок
товар
послуга
маркетингова діяльність
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Ус М. І. Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку [Електроний ресурс] / М. І. Ус // Економіка та суспільство. ‒ 2021. – № 26. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-46
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті традиційні та синтетичні інструменти маркетингових комунікацій, які в сучасних умовах, а особливо при функціонування суб’єктів господарювання на міжнародному ринку потребують осучаснення, більш креативного підходу реалізації та врахування фактору часу. Визначено сутність тайм-маркетингу та його відмінності від тайм-менеджменту. Ідентифіковано можливості використання тайм-маркетингу в маркетинговій діяльності, зокрема при виборі засобів маркетингових комунікацій чи плануванні їх комплексу. Зазначено, що раціональна та емоційна складова, які притаманні тайм-маркетингу є визначальними при формуванні комунікаційного повідомлення. В процесі дослідження запропоновано застосовувати переваги тайм-маркетингу при просування товарів та послуг на міжнародному ринку, що може сприяти підвищенню ефективності функціонування діяльності суб'єктів в цілому та їх політики просування зокрема.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25564
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ус_М.I._Дослiдження_впливу_тайм-маркетингу_.pdf195,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.