Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 59.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013СЛЕНГ ЯК МОВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО МІФУХудокормова А. О.
2013ОСОБЛИВІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВМіщенко І. Ю.
2013ВЛИЯНИЕ РЕКЛАМЫ НА ПОДСОЗНАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРИ ВЫБОРЕ ТОВАРОВ И УСЛУГСагайдакова О. С.
2014Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікаціїБесага П. О.
2013ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ РЕКЛАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРЕПАРАТІВ В УКРАЇНІНосова І. В.
2014МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВАВернигор Є. В.
2014Управління маркетинговою комунікаційною політикою на підприємствіКолп В. В.
2013Брендинг как важная составляющая современного маркетингаХаллыев Г. М.
2013АНАЛИЗ РЕКЛАМЫ В СОВРЕМЕННОЙ СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГА: ЕЕ ПРЕИМУЩЕСТВА И НЕДОСТАТКИГондаренко М. А.
2014Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарюванняНасєдкіна Ю. М.