Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25612
Назва: Підходи до забезпечення якості програмного забезпечення
Автори: Ушакова І. О.
Теми: програмне забезпечення
тестування
контроль якості
забезпечення якості
модель
метрики
організація роботи
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ушакова І. О. Підходи до забезпечення якості програмного забезпечення / І. О. Ушакова // Сучасні інформаційні технології і системи : монографія / за заг. ред . В. С. Пономаренка. - Харків : «Стильіздат», 2021. – С. 125-140.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є аналіз проблем забезпечення якості та тестування програмного забезпечення в процесі його створення в ІТ-компаніях. Об’єктом дослідження є процеси тестування, контролю якості та забезпечення якості. Предметом дослідження є характеристики та моделі оцінювання якості та форми організації роботи команд QA і QC. В процесів дослідження був використаний системний підхід, порівняльний аналіз методів оцінювання якості та форм організації роботи з контролю та забезпечення якості програмних продуктів. Для оцінювання якості програмного забезпечення була запропонована класифікація цих методів, розглянуті методи інтегрального оцінювання якості, заснованого на витратах, і метод оцінки якості на основі ієрархічної моделі. Для оцінювання відмінностей між контролем якості та забезпеченням якості був проведений аналіз їх обов’язків, планування роботи та документації, що дало можливість порівняти виконувані функції і умови роботи. Так QC підтверджує, що конкретні результат відповідають стандартам і специфікаціям, а QA є ширшою функцією, яка охоплює планування і контроль на протязі всього життєвого циклу розроблення. Тестування ж є невід'ємною частиною контролю якості. Для того, щоб в ІТ-компанії процеси управління якістю були ефективними команди QA і QC повинні співпрацювати. Наукова новизна полягає у розробленні методичної основи оцінювання якості програмного забезпечення, розробленні рекомендацій щодо вдосконалення організації роботи команд QA і QC в ІТ-компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25612
Розташовується у зібраннях:Монографії (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монография 2021.....pdf392,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.