Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25703
Название: The Social Component of International Business. Guidelines to practical tasks and independent work of Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"
Авторы: Chepeliuk M. I.
Ключевые слова: international relations
business
social component
social responsibility
Дата публикации: 2021
Издательство: S. Kuznets KhNUE
Библиографическое описание: The Social Component of International Business. Guidelines to practical tasks and independent work of Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations" [Electronic resource] / compil. by M. Chepeliuk; Simon Kuznets Kharkiv national university of economics. - E-text data (318 КБ). - Kharkiv : S. Kuznets KhNUE, 2021. - 40 p. - The title screen.
Краткий осмотр (реферат): Practical tasks on each topic of the academic discipline, tasks for independent work and guidelines for doing the tasks are given. Questions for assessment of the received knowledge and the acquired skills, and topics for essays are offered. For Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25703
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2021-219-ЕВ Чепелюк М.pdf482,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.