Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25743
Назва: Маркетингові стратегії туристичних підприємств України
Автори: Погуда Н. В.
Теми: туризм
туристичне підприємство
стратегія
маркетингова стратегія
карта стратегічних груп
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Маркетингові стратегії туристичних підприємств України / Н. В. Погуда // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. : тези допов. - Харків : ХНТУСГ ім. П. Василенка, 2020. – С. 242-245 .
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено маркетингові стратегії основних туристичних підприємств України. Використано карту стратегічних груп для визначення місця найбільших туристичних операторів. Визначено типи маркетингових стратегій для кожного з розглянутих туристичних операторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25743
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Маркетинговi_стратегii .....pdf683,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.