Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25751
Название: Мотиви споживача при здійсненні покупки товару або послуг
Авторы: Іваницька А. І.
Ключевые слова: мотив
споживча поведінка
мотивація
споживач
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Іваницька А. І. Мотиви споживача при здійсненні покупки товару або послуг / Іваницька А. І. // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – № 4. – (подано до друку)
Краткий осмотр (реферат): У статті описано основні поняття і теорії мотивації, розглянуто основні мотиви, які впливають на споживача при здійсненні покупки товару або послуги. Визначено спосіб вибору теорії мотивації, яку можна використовувати для підвищення ефективності рекламного повідомлення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25751
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Iваниц_ка_А._стаття.pdf282,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.