Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753
Название: Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду
Авторы: Казакова Н. В.
Ключевые слова: айдентика
фірмовий стиль
рекламна комунікація
Інтернет-бренд
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Казакова Н. В. Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду / Н. В. Казакова // Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи : матеріали І міжвузівської студентської наук.-практ. конф., 11 бер. 2021 р. – Київ: Факультет міжнародних відносин Нац-го авіаційного ун-ту. – 2021. – С. 30–35.
Краткий осмотр (реферат): Публікація актуалізує питання особливостей, ефективності та необхідності айдентики як інструменту рекламної комунікації для Інтернет-бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Казакова_Н._стаття.pdf270,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.