Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757
Название: Умови формування рекламної стратегії телеканалу
Авторы: Яковенко В. М.
Ключевые слова: телеканал
рекламна стратегія
медіа
журналіст
соціальні мережі
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Яковенко В. М. Умови формування рекламної стратегії телеканалу / В. М. Яковенко // Молодіжний економічний вісник. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ‒ 2021. ‒ Вип. 4. (у друці)
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено поняття рекламної стратегії, умови її формування на телеканалі. В умовах розвитку соціальних мереж напрямки медіа пропонується спрямовувати на застосування різних бізнес-моделей розвитку медіа.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.02_стаття_Яковенко_(1).pdf116,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.