Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25758
Название: Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустрії
Авторы: Травкіна Я. М.
Ключевые слова: гіперреальність
k-pop
симулякр
айдол
BTS
усвідомленість
масова свідомість
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Травкіна Я. М. Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустрії / Я. М. Травкіна // Молодіжний економічний вісник. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021 – № 1. – С. 241-246.
Краткий осмотр (реферат): У статті порушується проблема впливу віртуалізації нашого суспільства на реальне життя людей, а саме – зниження рівня їх усвідомленості, здатності критично мислити, що віддаляє людину від якісного проживання власного життя. Тема була проаналізована на прикладі мультимедійного явища корейського музичного жанру k-pop.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25758
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Травкiна_Я._стаття.pdf486 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.