Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25841
Title: Обгрунтування цифрових технологій міжнародного маркетингу
Authors: Шталь Т. В.
Бочков Д. Р.
Keywords: цифрові технології
міжнародний маркетинг
глобалізація
економічні відносини
Issue Date: 2021
Citation: Шталь Т. В. Бочков Д. Р. Обгрунтування цифрових технологій міжнародного маркетингу / Т. В. Шталь, Д. Р. Бочков / Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем : збірник тез доповідей I міжнар. наук.-прак. конф., 26 травня 2021р. : тези допов. ‒ Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2021. ‒ С. 284- 286
Abstract: Електронно-інформаційна революція і її продукт – електронна і цифрова економіки змінюють форму здійснення економічних відносин, інститутів і організацій в глобальному просторі ринкової економіки. Автором проведено аналіз діяльності підприємств в даному середовищі, виявлення їх стратегій і ключових факторів успіху.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25841
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnik_conference_may_2021_Т.В._pdf.pdf649,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.