Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25858
Название: Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців
Авторы: Борова Т. А.
Маслова Н. І.
Марчук А. А.
Ключевые слова: організаційно-педагогічні умови
управління взаємодією викладача і студента
цінності
імедіативність
діалогічна взаємодія
адаптивне управління
схематична модель
управління взаємодією викладача і студента на засадах адаптивного управління
Дата публикации: 2020
Издательство: Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій
Библиографическое описание: Борова Т. А. Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців / Т. А. Борова, Н. І. Маслова, А. А. Марчук // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса : Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій, 2020. – Вип. 30. – Т. 2. – С.122-126.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем визначенню організаційно-педагогічних умов управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки майбутніх фахівців. Зокрема, розкривається сутність поняття адаптивного управління як підґрунтя виокремлення умов управління взаємодією. Здійснено аналіз організаційно-педагогічних умов ефективного управління взаємодією викладача і студента, що приводить до професійного зростання викладача та набуття необхідних для професії компетентностей студентів. Основна увага зосереджується на таких умовах управління взаємодією, які спрямовані на самоорганізацію суб’єктів розвитку (ціннісні, емоційні та організаційні). На основі методу моделювання розроблена схематична модель управління взаємодією викладача і студента на засадах адаптивного управління.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25858
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья 4.pdf214,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.