Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892
Назва: Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти
Автори: Кравченко Г. Ю.
Теми: кваліметричний підхід
технологія
модель управління професійним розвитком
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кравченко Г. Ю. Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти // The I International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19-21, 2021, Berlin, Germany. – Р. 675-679.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення застосування кваліметричного підходу в управлінні, розглянуто технологію розробки кваліметричної моделі управління професійним розвитком викладачів кафедр та етапи її використання, визначено, що найбільш ефективним механізмом оцінювання якості професійної діяльності викладача, особливо його професійного розвитку є освітній моніторинг, розглянуто кваліметричну модель управління професійним розвитком викладача кафедри, яка розкриває його професійні та особисті якості в умовах освітньої діяльності закладу вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 10 Кравченко Г.Ю. ї.pdf346,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.