Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25907
Назва: Теоретичні засади управління педагогічною взаємодією в закладі вищої освіти
Автори: Марчук А. А.
Теми: управління педагогічною взаємодією
адаптивне управління
принципи управління педагогічною взаємодією
підходи управління педагогічною взаємодією
педагогічна взаємодія
студент
викладач
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Марчук А. Теоретичні засади управління педагогічною взаємодією в закладі вищої освіти / А. Марчук // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. пр. мол. вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка, 2020. – Вип. 34. – Т. 4. – С. 196-201.
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена вивченню основного функціоналу науки управління в контексті закладів вищої освіти та процесу професійної підготовки студентів, перспектив розвитку організації та реорганізації освітнього процесу. Під час роботи над проблематикою питання управління педагогічною взаємодією у закладі вищої освіт було проаналізовано та визначено такі поняття як управління та адаптивне управління у закладах вищої освіти, педагогічна взаємодія та управління педагогічною взаємодією викладача і студентів та викладено основні принципи та підходи до управління та регулювання процесу професійної підготовки майбутніх менеджерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25907
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья 3.pdf341,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.