Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25912
Назва: Контекстна ділова гра як форма навчання іншомовного професійного спілкування
Автори: Радченко І. Б.
Михайлова Л. З.
Теми: гра
іноземна мова
комунікативна діяльність
технології
заклади вищої освіти
взаємодія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Гельветика
Бібліографічний опис: Радченко І. Б. Контекстна ділова гра як форма навчання іншомовного професійного спілкування / І. Б. Радченко, Л. З. Михайлова // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. пр. мол. вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка / [ред.-упоряд.: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Вид. дім «Гельветика», 2021. – Вип. 35. – Том 5. – С. 218-224.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено можливостям використання контекстної ділової гри як форми навчання іншомовного професійного спілкування. Метою статті є теоретичне обґрунтування значимості використання контекстних ділових ігор як форми навчання іншомовного професійного спілкування, а також розроблення методики прове- дення ділових ігор. У статті надано визначення поняття «ділова гра» та виділено низку особливостей ділової гри як форми контекстного навчання. Надано класифікацію ділових ігор за часом проведення, оцінкою діяльнос- ті, результатом, завершальною метою, методологією проведення, сферою використання. Приділено увагу пси- холого-педагогічним принципам проведення ділової гри та її педагогічним функціям. Розглянуто два види моделей ділової гри: імітаційну та ігрову. Наголошено на важливості визначення ігрових цілей і сценарію в процесі ство- рення ділової гри. Виділено низку ознак, притаманних діловим іграм. Вказано, що до етапів створення ділової гри належать підготовка гри, формування ігрової групи, керівництво грою та її проведення, підбиття підсумків. Зазначено, що характерними ознаками контекстної ділової гри на матеріалі іноземної мови є імітаційне моде- лювання, наявність ситуації професійної комунікативної взаємодії, реалізація цілей гри, проблемний характер відтворюваних ситуацій та їх повторюваність. Розглянуто низку вимог, які висуваються до навчальних ігрових завдань та умови успішного проведення ігор. Докладно розглянуто три етапи проведення контекстної ділової гри на матеріалі іноземної мови: підготовчий, ігровий і завершальний. Зроблено висновок про те, що контекстні навчальні ділові ігри сприяють формуванню професійних знань і розвитку навчальних умінь в ігрових ситуаціях, розвитку соціально значущих мотивів і мотивації пізнавальної діяльності, отриманню вмінь працювати в колек- тиві, діалогічному спілкуванню, стимулюванню самоврядування, самонавчання, самоконтролю тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25912
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МИхайлова, стаття.pdf380,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.