Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25984
Назва: Особливості формування іншомовної письмово-мовленнєвої діяльності студентів на базі Вікі-технології у вищій школі
Автори: Шевчук А. О.
Теми: вікі-глосарій
вікі-проект
вища школа
іншомовна письмова-мовленнєва діяльність
колективне написання есе
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шевчук А. О. Особливості формування іншомовної письмово-мовленнєвої діяльності студентів на базі Вікі-технології у вищій школі / А. О. Шевчук // Інноваційна педагогіка: наук. журн. – Вип. 30. – Т. 2. – 2020. – С. 163-167.
Короткий огляд (реферат): Вікі-технологія – це одна із багатьох компонентів Web 2.0, яку можна використовувати для вдосконалення навчального процесу. Вікі-технологія – це інструмент веб-спілкування та співпраці, який можна використовувати для залучення студентів до спільної роботи. У статті теоретично розглянуто використання вікі-технології, досліджено її внесок у різні навчальні середовища, проаналізовано сучасну літературу щодо використання вікі в освіті, а також обґрунтовано додаткові можливості для навчання студентів письмово-мовленнєвим навичкам іноземною мовою за допомогою вікі-технології Наголошено на модернізації змісту навчання іноземної мови з використанням вікі-технології, а також окреслено їх переваги для навчання іноземної мови. Наведено приклади практичних завдань із використанням вікі-технології (колективне написання ессе, вікі-проект, вікі-глосарій). Ці завдання можна запропонувати студентам для використання як на заняттях, так і для індивідуальної роботи. Дидактичні функції вікі-технології дозволяють створити колективні есе, вікі-проекти як приклад практичного використання вікі-технології. Підсумовано, що виконання завдань, які передбачають роботу із вікі-технологією на заняттях з іноземної мови, підвищують мотивацію студентів, допомагають сформувати самостійність пошуку інформації, аналіз та відбір необхідної інформації, навички колективної роботи, сприяють вдосконаленню письмово-мовленнєвої діяльності студентів та індивідуалізації процесу навчання. Вікі-технологія не може замінити традиційні методи навчання, але може створити нове середовище та можливості у процесі набуття іншомовної письмово-мовленнєвєвої навички; вони стали важливим освітнім інструментом, який можна успішно використовувати в навчанні іноземній мові.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25984
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 1 _Шевчук А. О..pdf154,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.