Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26011
Назва: Міжкультурний аспект формування медіативної компетентності в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови
Автори: Єрастова-Михалусь І. Б.
Ципіна Д. С.
Теми: медіативна компетентність
глокалізація
медіатор
міжкультурна комунікація
толерантність
комунікативна компетентість
дидактичні засоби
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Єрастова–Михалусь І. Б. Міжкультурний аспект формування медіативної компетентності в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови // І. Б. Єрастова–Михалусь, Д. С. Ципіна / Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького держ. педагог-го унів-ту ім. І. Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. –Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 35. ‒ Том 2. – C. 293 – 297.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду міжкультурного аспекту формування медіативної компетентності як одного з інструментів управління проблемами, які виникають під час професійної діяльності, а також як засобу запобігання та вирішення міжкультурних конфліктів. Проаналізовано понятійний зміст терміну «медіація», надано характеристику ролі медіатора у мультикультурному середовищі основною місією якого є налагодження міжкультурної комунікації, особистісної комунікації та взаєморозуміння. Зазначено необхідність й важливість толерантності як професійно значущої якості медіатора, що дозволяє налагодити особистісну та міжкультурну комунікацію, а також взаєморозуміння. Підкреслюється важливість володіння фахівцями знаннями про національні професійні реалії, вміння визначати їх місце та значущість в ієрархії цінностей у глобальному співтоваристві. Зазначається необхідність використання на заняття з професійно-орієнтованої іноземної мови етнорегіонального матеріалу, сталих елементів культури, що сприяють розкриттю змісту етнокультурних традицій, уведення актуального соціокультурного матеріалу. Представлено низку дидактичних засобів, які, на думку авторів, сприяють ефективному формуванню міжкультурної медіативної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26011
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32 Ципіна. Стаття.pdf856,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.