Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26031
Назва: Розвиток командного лідерства в освітньому середовищі закладу освіти
Автори: Полякова Г. А.
Даниленко І. С.
Теми: лідерство
управління
командне лідерство
заклад освіти
освітнє середовище
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Полякова Г. А., Даниленко І. С. Розвиток командного лідерства в освітньому середовищі закладу освіти / Г. А. Полякова, І. С. Даниленко // Педагогічні науки: зб. наук. праць. – 2020. – № 92-93. – С. 14-20.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена проблемі переходу до нової концепції управління (від адміністрування та менеджменту до лідерства). Метою статті є висвітлення особливостей командного лідерства як однієї з форм управління закладом освіти, визначення факторів та інструментів, що впливають на його розвиток, окреслення факторів впливу освітнього середовища на формування управлінської команди. Актуалізовано, що командне лідерство, є перспективною формою управління закладом освіти, оскільки воно здатне адекватно й оперативно реагувати на зміни як у внутрішньому, так і у зовнішньому середовищі закладу освіти, забезпечувати більш ефективне колегіальне управління закладом освіти в умовах нестабільності та постійних змін. З’ясовано, що командне лідерство гуртується на принципах делегування влади та співробітництва, використанні матричної організаційної структури управління, побудові управлінської команди, ефективній командній взаємодії при виконанні функцій управління для досягнення цілей розвитку та конкурентоспроможності закладу освіти на ринку освітніх послуг. Запропоновано модель розвитку командного лідерства у закладі освіти, яка передбачає реалізацію цільового, змістовного, організаційного, результативного компонентів з урахуванням змін зовнішнього та внутрішнього середовища. Визначено, що розвиток внутрішнього освітнього середовища закладу освіти сприятиме розвитку управлінських команд та переходу до командного управління через низку факторів, пов’язаних із цільовими орієнтаціями, соціально-психологічною підтримкою, запровадженням ряду дій та заходів щодо командоутворення та розвитку лідерства, створенням комфортних умов функціонування. Приділено увагу запровадженням тренінгів з командоутворення та розвитку лідерства у закладі освіти. Надано загальні етапи організації та проведення такого тренінгу для управлінських кадрів, членів педагогічного, науково-педагогічного колективів закладів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26031
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Полякова_Даниленко_Командне лідерство.pdf408,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.