Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26036
Title: Стратегії взаємодії компанії зі стейкхолдерами в забезпеченні сталого розвитку: глобальний аспект
Authors: Чепелюк М. І.
Кущій С. С.
Keywords: стейхолдери
корпоративне управління
стратегія
етика
корпоративна соціальна відповідальність
PepsiCo Inc
Issue Date: 2020
Citation: Чепелюк М. І. Стратегії взаємодії компанії зі стейкхолдерами в забезпеченні сталого розвитку: глобальний аспект / М. І. Чепелюк, С. С. Кущій // Бізнес-Інформ. ‒ 2020. ‒ № 12. ‒ С. 460-465.
Abstract: Метою даної статті є аналіз соціальної відповідальності компанії «PepsiCo», визначення основних групп стейхолдерів, їх впливу на діяльність компанії та стратегій взаємодії з ними. У сучасному діловому світі багато підприємств стикаються з посиленим тиском своїх конкурентів, акці- онерів та навколишнього середовища. Все більше компаній впроваджують у загальнокорпоративну стратегію вектор соціально відповідального бізнесу. Як результат, компаніям, що продовжують свою діяльність, потрібно застосовувати різні стратегії для довгострокової стійкості, яка максимізує вартість акціонерів. Однак корпоративні соціальні та етичні обов’язки стали вищим очікуванням. Тому в дослідженні розгля- дається корпоративна стратегія, управління та етичні практики успішної глобальної компанії PepsiCo Inc. У даній статті підкреслюється та доводиться зростаюча роль концепції сталого розвитку в діяльності великих компаній, а також аналізується зв’язок, взаємовплив і принципові відмінності в інтерпретації понять сталого розвитку, корпоративної соціальної відповідальності та стійкості бізнесу. Проаналізовано групи основних зацікавлених сторін компанії PepsiCo; визначено актуальність реалізації стратегій сталого розвитку компанією та показано, як упро- вадження стратегій сталого розвитку дозволяє отримувати додаткові переваги при управлінні та швидко реагувати на зміни у внутрішньому та зовнішньому середовищі. Виходячи з аналізованих даних компанія потребує більш вичерпної етичної політики, щоб забезпечити виробництво більш здорової та безпечної продукції. У результаті дослідження зроблено висновок, що PepsiCo має вдосконалити свою концепцію соціальної відповідальності, корпоративну стратегію, етику та політику корпоративного управління, щоб отримати результати, які максимально задо- вольнять інтереси зацікавлених сторін.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26036
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2020-12_0-pages-460_465.pdf459,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.