Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26045
Назва: Тележурналістика як засіб формування електорального іміджу
Автори: Коваленко І. П.
Романюк О. І.
Теми: тележурналістика
політичні вибори
політичні технології
електоральний імідж
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Коваленко І. П. Тележурналістика як засіб формування електорального іміджу / І. П. Коваленко, О. І. Романюк // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку»: матеріали міжнар. наук. конф., 26-27 лист. 2020 р. – Харків: ХДАК, 2020. – С. 252-254.
Короткий огляд (реферат): Доповідь присвячена проблемам формування іміджу кандидатів та політичних сил в процесі політичних виборів засобами тележурналістики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26045
Розташовується у зібраннях:Статті (МВПНіПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТезиРоманюк(19-20.10.21).pdf189,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.