Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26047
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАфанасьєва О. М.-
dc.contributor.authorРодіонов С. О.-
dc.contributor.authorКошарна В. В.-
dc.date.accessioned2021-09-10T06:37:20Z-
dc.date.available2021-09-10T06:37:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАфанасьєва О. М. Інтернет-комунікації в системі маркетингу / О. М. Афанасьєва, С. О. Родіонов, В. В. Кошарна // Вісник Східноукраїнського нац-го унів-ту ім. В. Даля. ‒ 2020. ‒ № 6 (262). ‒ С. 7-12.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26047-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність та значення маркетингових комунікацій в діяльності організацій; визначено сутність і запропонована модель інтегрованих маркетингових комунікацій; визначені фактори, що сприяють і перешкоджають їх використання; виділені переваги інтернет-реклами в порівнянні з традиційним видом реклами; визначено місце інтернет-реклами в системі маркетингових комунікацій, визначені принципи розробки маркетингової стратегії в Інтернет. Ресурси Інтернет при проведенні маркетингових досліджень можуть застосовуватися в наступних напрямках: використання пошукових засобів і каталогів Інтернет, проведення опитувань відвідувачів власного сервера, дослідження результатів телеконференцій, використання даних опитувань, проведених на інших серверах. Вивчення конкурентів може здійснюватися шляхом відвідування їх серверів, отримання інформації про зв'язки з їх партнерами. Інтернет-реклама, є частиною маркетингової діяльності організації, дозволяє рекламодавцеві впливати на цільову аудиторію, отримувати зворотний зв'язок від споживачів, а використання інтернет-технологій дозволяє більш ефек тивно управляти системою маркетингових комунікацій. Маркетингові можливості Інтернет можна позначити на кожному етапі виробничого циклу організації: вивчення ринку - виробництво товарів - реалізація - сервіс і післяпродажне обслуговування. На кожному з цих етапів Інтернет надає організаціям додаткові можливості щодо поліпшення маркетингової діяльності і додаткові переваги перед конкурентами. У зв'язку з цим актуальною проблемою є розробка маркетингової стратегії в Інтернет.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectкомунікаційна політикаru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.titleІнтернет-комунікації в системі маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
382-Текст_статтi-705-1-10-20210128.pdf381,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.