Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26074
Title: Формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства
Authors: Іващенко Г. А.
Keywords: експорт
стратегія
формування
зовнішньоекономічна діяльність
показник
оцінювання
аналіз
міжнародні ринки
Issue Date: 2021
Citation: Іващенко Г. А. Формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства / Г. А. Іващенко // Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". – 2021. – № 5 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2021/103.pdf (27.05.2021)
Abstract: Проаналізовано взаємозв’язок функціональних та бізнес-стратегій у системі стратегічного управління підприємства. У процесі аналізування виконання зобов’язань за торговими угодами з’ясовується: кількість і загальна сума укладених торгових угод; кількість і загальна сума виконаних торгових угод; кількість, види і сума прострочених контрактів; причини неповної реалізації угод і порушень термінів поставок товарів. Для більш повної характеристики роботи фірми на зовнішньому ринку розраховується наступні: питома вага сум контрактів; коефіцієнти виконання зобов’язань за вартістю та фізичним обсягом. У ході аналізу виконання зобов’язань за торговими угодами з’ясовується: кількість і загальна сума укладених торгових угод; кількість і сума виконаних торгових угод; кількість, види і сума прострочених контрактів; причини неповної реалізації угод і порушень термінів поставок товарів. Обрано основні аналітичні показники характеристики роботи підприємства на зовнішньому ринку. Сформовано напрями аналізування зовнішньоекономічної діяльності в процесі формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності. На етапі формування стратегії відбувається ідентифікація цілей і розробка стратегічних планів для їх досягнення. Тому, у процесі розробки стратегії управління ЗЕД підприємства менеджери приймають виважене рішення про те, на які ринки підприємству слід проникнути (або які ринки слід покинути), а також як забезпечити конкурентоспроможність продукції і підприємства на кожному з цих ринків. Реалізація основної (генеральної) та альтернативних стратегій забезпечується ефективною реалізацією всіх бізнес-стратегій. При збільшенні масштабів зовнішньоекономічної діяльності, а також із врахуванням підвищення рівня конкуренції на міжнародних ринках варто не тільки мати спеціальні стратегії, але і створювати систему міжнародного стратегічного менеджменту. Вона включає не тільки розробку стратегії, але і реалізацію стратегії, а також стратегічний контроль.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26074
Appears in Collections:Статті (МЕВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.