Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26237
Title: Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності будівельних компаній
Authors: Рожко В. І.
Keywords: маркетинг
збут
канал збуту
посередники
політика розподілу
комунікаційна діяльність
споживач
попит
асортимент
продаж
Issue Date: 2019
Citation: Рожко В. І. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності будівельних компаній: монографія / В. І. Рожко // за наук. ред.. к.е.н., проф. В.П. Пилипчука. – Київ: КНЕУ, 2019. – С. 273-296.
Abstract: В сучасних умовах головна задача діяльності в рамках збутової політики полягає в управлінні конкурентоспроможністю товару. Тому актуальним питанням є дослідження збутової політики підприємства практичних її заходів підвищення ефективності і досягнення найвищого комерційного успіху шляхом максимально можливого адаптування усієї виробничо-збутової політики до вимог ринку і споживачів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26237
Appears in Collections:Монографії (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рожко_В.И._укр_Новый__2021.pdf415,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.