Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251
Название: Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках
Авторы: Булкіна І. А.
Маликов Р. В.
Ключевые слова: маркетингова політика
зовнішні ринки
маркетингові інструменти
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Булкіна І. А. Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках / І. А. Булкіна, Р. В. Маликов // Фінансові інструменти сталого розвитку економіки в контексті міжнародного співробітництва: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27 лют. 2021 р. ‒ Львів: ГО «Львівська економічна фундація», 2021. – С. 5–9.
Краткий осмотр (реферат): Виділено основні тренди маркетингу, які доцільно впроваджувати у діяльність вітчизняних підприємств для підвищення ефективності реалізації їх маркетингової політики на зовнішніх ринках.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
lef.lviv.ua_февраль_2021 ......pdf372,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.