Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26334| Title: | Перспективи розвитку журналістської та медіаосвіти в контексті постмодерністської педагогіки |
| Authors: | Іванова І. Б. Зима О. Г. Афанасьєва О. М. |
| Keywords: | постмодернізм медіаосвіта медіапедагогіка журналістика дослідницькі технології медіаграмотність професійна етика журналіста |
| Issue Date: | 2021 |
| Citation: | Іванова І. Б. Перспективи розвитку журналістської та медіаосвіти в контексті постмодерністської педагогіки / І. Б. Іванова, О. Г. Зима, О. М. Афанасьєва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського / Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. ‒ Т. 32 (71). ‒ Ч. 3. ‒ № 4. ‒ С. 193–198. |
| Abstract: | У статті проаналізовано особливості розвитку журналістської та медіаосвіти з урахуванням впливу ідей постмодерністської педагогіки. Зроблено акцент на тому, що в постмодерністському періоді процес навчання має бути спрямований на розвиток і самореалізацію особистості. Настанови цієї освітньої теорії тільки віднедавна почали впроваджуватися в практику української вищої освіти, особливої такої соціально чутливої галузі, як журналістика. Тому практичний досвід роботи зі студентською аудиторією в полі ідей, інструментів та педагогічних технологій постмодерністського характеру є цікавим та актуальним. Це й визначило актуальність представленого до розгляду дослідження. Метою статті є встановлення потреби залучення настанов постмодернізму до змістових позицій української медіаосвіти. У роботі визначено, що важливим аспектом журналістської освіти є медійний, ґрунтовно доведено, що серед теорій медіаосвіти вагомою є та, яка пов’язана з формуванням критичного мислення. |
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26334 |
| Appears in Collections: | Статті (БЖЦМ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття_Іванова_Зима_Афанасьєва_2021.pdf | 316,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.