Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26474
Назва: Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільства
Автори: Лисиця Н. М.
Бєлікова Ю. В.
Теми: маркетинг освітніх послуг
поведінка споживачів
дистанційне навчання
інформатизація суспільства
нетикет
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Лисиця Н. М. Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільства / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова // Маркетингова освіта в Україні: матеріали V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., 7–8 жовт. 2021 р. : тези допов. ‒ Київ: КНЕУ, 2021. - С. 206-208.
Короткий огляд (реферат): Маркетингові дослідження показали, що вивчення потреб, цінностей, мотивів споживачів освітньої послуги дозволять визначити напрямки розвитку маркетингу послуг в сфері освіти, знайти компроміс, який, в свою чергу, збереже споживачів освітньої послуги не зменшивши ступінь іх мотиваціі. Будь-який розвиток передбачає стадії еволюції. У маркетингу освітніх послуг це можуть бути такі стадії: 1) побудова ланцюжка взаєвідносин зі споживачами з урахуванням думок споживачів і впровадження нових технологій; 2) використання досвіду партнерів в рамках вивчення нетикету, який вже виправдав себе в зарубіжних ЗВО; 3) пропозиції нетикету, що є релевантними українському освітньому простору, як наслідок маркетингових досліджень, зокрема, опитувань споживачів освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26474
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези2021Лисиця,Бeлiкова_Маркетингосвiта.pdf3,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.