Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26487
Название: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Гронь О. В.
Ключевые слова: маркетинг
міжнародний ринок
міжнародний маркетинг
компетентності
підсумковий контроль
оцінювання
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. О. В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 12 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими дисциплінами, що вивчаються студентами. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26487
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Міжнародний маркетинг.pdf436,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.