Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499| Назва: | Мотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості викладання дисциплін математичного циклу у вишах |
| Автори: | Норік Л. О. |
| Теми: | персональна навчальна система електронний курс дистанційне навчання мотивація |
| Дата публікації: | 2021 |
| Бібліографічний опис: | Норік Л. О. Мотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості ви-кладання дисциплін математичного циклу у вишах / Л. О. Норік // Орликіана-2021: проблеми та перспективи сучасної освіти : матеріали наук.-практ. симпо-зіуму, 13 жовт. 2021 р. : тези допов. – Миколаїв, 2021. ‒ С. 242 – 245. |
| Короткий огляд (реферат): | Наведено опис мотиваційних прийомів дистанційного навчання, ефективність яких доведено під час їх апробації на базі платформи LMS Moodle у форматі персональної навчальної системи в ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Поширення використання електронних курсів дисциплін математичного циклу за допомо-гою сервісу LMS Moodle стає потужним інструментом удосконалення навчально-методичного забезпечення та досягнення більш високого рівня мотивації студентів до навчання. Дистанційне навчання в системі вищої освіти вимагає врахування специфіки педагогічної взаємодії на базі застосування онлайн-технологій. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ЕММ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Норiк_тези-13-10-2021Тези.pdf | 136,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.