Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Норік Л. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T08:53:10Z | - |
dc.date.available | 2021-12-01T08:53:10Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Норік Л. О. Мотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості ви-кладання дисциплін математичного циклу у вишах / Л. О. Норік // Орликіана-2021: проблеми та перспективи сучасної освіти : матеріали наук.-практ. симпо-зіуму, 13 жовт. 2021 р. : тези допов. – Миколаїв, 2021. ‒ С. 242 – 245. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499 | - |
dc.description.abstract | Наведено опис мотиваційних прийомів дистанційного навчання, ефективність яких доведено під час їх апробації на базі платформи LMS Moodle у форматі персональної навчальної системи в ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Поширення використання електронних курсів дисциплін математичного циклу за допомо-гою сервісу LMS Moodle стає потужним інструментом удосконалення навчально-методичного забезпечення та досягнення більш високого рівня мотивації студентів до навчання. Дистанційне навчання в системі вищої освіти вимагає врахування специфіки педагогічної взаємодії на базі застосування онлайн-технологій. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | персональна навчальна система | ru_RU |
dc.subject | електронний курс | ru_RU |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.subject | мотивація | ru_RU |
dc.title | Мотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості викладання дисциплін математичного циклу у вишах | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ВМЕМ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Норiк_тези-13-10-2021Тези.pdf | 136,44 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.