Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499
Назва: Мотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості викладання дисциплін математичного циклу у вишах
Автори: Норік Л. О.
Теми: персональна навчальна система
електронний курс
дистанційне навчання
мотивація
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Норік Л. О. Мотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості ви-кладання дисциплін математичного циклу у вишах / Л. О. Норік // Орликіана-2021: проблеми та перспективи сучасної освіти : матеріали наук.-практ. симпо-зіуму, 13 жовт. 2021 р. : тези допов. – Миколаїв, 2021. ‒ С. 242 – 245.
Короткий огляд (реферат): Наведено опис мотиваційних прийомів дистанційного навчання, ефективність яких доведено під час їх апробації на базі платформи LMS Moodle у форматі персональної навчальної системи в ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Поширення використання електронних курсів дисциплін математичного циклу за допомо-гою сервісу LMS Moodle стає потужним інструментом удосконалення навчально-методичного забезпечення та досягнення більш високого рівня мотивації студентів до навчання. Дистанційне навчання в системі вищої освіти вимагає врахування специфіки педагогічної взаємодії на базі застосування онлайн-технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499
Розташовується у зібраннях:Статті (ВМЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Норiк_тези-13-10-2021Тези.pdf136,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.