Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26639
Назва: Інтернет-маркетинг в фінансовій сфері : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми "IT-фінанси" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Кіпа М. О.
Теми: інтернет-маркетинг
інструменти інтернет-маркетингу
веб-аналітика
email-маркетинг
таргетована реклама
контекстная реклама
реклама в соціальних мережах
чат-бот
CRM-системи
інтернет-стратегії підприємства
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Інтернет-маркетинг в фінансовій сфері : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми "IT-фінанси" першого (бакалаврського) рівня / укл. М. О. Кіпа. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мов.).
Короткий огляд (реферат): Визначено мету, подано характеристику дисципліни та структурно-логічну схему її вивчення. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми "IT-фінанси" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26639
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Ф)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-маркетинг в фінансовій сфері.pdf560,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.