Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26768
Название: Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищі
Авторы: Чекштуріна В. М.
Ключевые слова: мова ворожнечі
психосемантика
комунікація
картина світу
вербальні образи
вербальна агресія
соціальна реклама
коментарі
соціальні мережі
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Чекштуріна В. М. Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищі / В. М. Чекштуріна // Вчені записки Таврійського нац-го унів-ту ім. В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації / Тавр. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. – 2021. – Т. 32 (71). – № 4. – Ч. 3. – С. 284-290.
Краткий осмотр (реферат): У роботі представлено аналіз поняття мова ворожнеча. Проаналізовані передумови виникнення даного явища. Дослідження базується на принципах та методичному апараті психосемантики, використано аксіоматичний метод, встановлено кореляцію між психосемантичною картиною світу суб’єкта та його проявами мови ворожнечі. Метод контентного аналізу статей, коментарів у соціальних мережах та ЗМІ використовувався під час проведення он-лайн моніторингу мови ворожнечі. Запропоновано використовувати візуальні образи соціальної реклами як засоби профілактики мови ворожнечі, проводити комплексні інформаційні кампаній для формування нової психосемантичної моделі сприйняття людиною світу, як «рівний-рівному» та «я у світі рівних», з урахуванням думок кожного представника соціальної групи «людство».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26768
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чекштурiна_В._2021.Вченi_записки.pdf333,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.