Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804
Название: Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території
Авторы: Астахова І. Е.
Костенко В. В.
Ключевые слова: привабливість
маркетинг території
стратегії менеджмента
інвестиційна політика
конкурентні переваги
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території / І. Е. Астахова, В. В. Костенко // Конкурентоспроможність та інновації : проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків, 2021. ‒ С. 338-341.
Краткий осмотр (реферат): В контексті о економічній глобалізації міста та урбаністичних територій, саме які є серцем випробувань стратегій в позиціонування самих себе в економічному змаганні та підвищення своєї привабливості. Територія, в даному випадку, розглядається як фактор адміністративної і територіальної інновації. Тому, в даній статті, ми розглянули ключові пропозиції, які покажуть, що маркетинг території – це інструмент розвитку стратегій для привабливості території міста.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_2021........pdf979,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.