Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867
Название: Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємства
Авторы: Дзеніс В. О.
Дзеніс О. О.
Ключевые слова: маркетинг-менеджмент
функції міжнародного маркетингу
маркетингова діяльність підприємства
маркетингова концепція підприємства
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Дзеніс В. Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємства [Електронний ресурс] / В. Дзеніс, О. Дзеніс // Маркетингова освіта в Україні : зб. матер. V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р. : тези допов. – К. : КНЕУ, 2021. – С. 82-84.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто систему управління підприємством, засновану на принципах маркетингу; визначено основні функції маркетингової діяльності підприємства; виділено основні етапи дослідження маркетинг-менеджменту сучасного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дзеніс В._Дзеніс О._ТЕЗИ_Маркетинг-менеджмент.pdf521,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.