Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26902
Назва: Моделювання поведінки споживача на основі методів машинного навчання
Автори: Прищепа Д. О.
Теми: аналіз поведінки
моделювання
машинне навчання
бінарна класифікація
модель випадкових лісів
градієнтний бустінг
класифікація користувачей
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Прищепа Д. О. Моделювання поведінки споживача на основі методів машинного навчання: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / Д. О. Прищепа. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена розробці моделей оцінки поведінки споживача з використанням машинного навчання. Робота зроблена за власними даними компанії по споживачам. В ній були розглянуті різноманітні моделі машинного навчання та більш детально розібрані моделі бінарної класифікації. Було створено сім моделей бінарної класифікації за нашими даними та для двох найкращих була проведена робота з подбору оптимальних параметрів для покращення роботи моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26902
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна_робота_Прищепа_Д.О.............pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.