Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26923
Название: Педагогічні умови ефективного формування умінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів підготовчих факультетів Українських ЗВО
Авторы: Шарапова О. В.
Ключевые слова: іноземні слухачі
підготовчий факультет
ЗВО
вища освіта
навички
самостійна навчальна діяльність
формування
педагогічні умови
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Шарапова О. В. Педагогічні умови ефективного формування умінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів підготовчих факультетів Українських ЗВО / О. В. Шарапова // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. – Одеса :Гельветика, 2021. –Вип. 39. – С. 81-85.
Краткий осмотр (реферат): На основі аналізу педагогічної та методичної літератури у статті проведено порівняння різних поглядів на досліджувану проблему. Як наслідок, вперше науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування навичок самостійної навчальної діяльності іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів: формування ціннісного ставлення до самостійної навчальної діяльності; набуття індивідуального досвіду самостійної навчальної діяльності в процесі навчання мови; надання педагогічної підтримки під час організації самостійної навчальної діяльності. Залучення слухачів-іноземців під час навчання на підготовчих факультетах до самостійної навчальної діяльності уможливлює здобуття більшого обсягу знань; зумовлює високий рівень засвоєння навчального матеріалу; забезпечує усвідомлення слухачами себе як суб’єктів навчальної діяльності, які організовують, спрямовують і контролюють процес навчання; мотивує до професійної самоосвіти й самовиховання; формує стійкі самоосвітні вміння й навички, необхідні як упродовж періоду навчання, так і всього життя. Було проведено педагогічний експеримент, до якого залучили 366 слухачів-іноземців підготовчих факультетів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, Харківського національного університету радіоелектроніки, 46 викладачів. На констатувальному етапі експерименту було проведено діагностування вхідного рівня сформованості вмінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів контрольної й експериментальної груп, а також наявного стану якості їхнього навчання. Формувальний етап експерименту було спрямовано на реалізацію педагогічних умов формування вмінь самостійної навчальної діяльності в слухачів-іноземців підготовчих факультетів технічних вишів. На контрольному етапі експерименту було проаналізовано результати проведеної роботи. Встановлено перспективний напрям подальших наукових досліджень щодо формування у студентів навичок самостійної навчальної діяльності в університетах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26923
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 1 Шарапова.pdf220,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.