Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26927
Назва: | Мовно-комунікативна компетентність як базис самореалізації сучасного вчителя |
Автори: | Шарапова О. В. |
Теми: | вчитель компетентність мовно-комунікативна освітня програма освітологія саморелізація студентозорієнтоване навчання холістичний підхід якість освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Шарапова О. В. Мовно-комунікативна компетентність як базис самореалізації сучасного вчителя / О. В. Шарапова // Молодь і ринок. – Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка, 2021. – №9 (195). – С. 114-117. |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнено практику реалізації холістичного підходу у процесі опанування освітньоїпрограми Освітологія здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.Автором виділено алгоритм втілення холістичного підходу в роботі зі здобувачами вищої освіти:зв’язність, включення, рівновага.Складники мовно-комунікативних компетентностей: розуміння ролі таких компетентностей взабезпеченні якості освіти, комплекс загальних і предметних / фахових компетентностей для взаємодіївчителя з людьми, роботі у команді, донесення інформації, вмінь вчитися упродовж життя у суспільствізнань – у змісті навчальних програм. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26927 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 2 Шарапова.pdf | 535,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.