Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26927
Назва: Мовно-комунікативна компетентність як базис самореалізації сучасного вчителя
Автори: Шарапова О. В.
Теми: вчитель
компетентність
мовно-комунікативна
освітня програма
освітологія
саморелізація
студентозорієнтоване навчання
холістичний підхід
якість освіти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Шарапова О. В. Мовно-комунікативна компетентність як базис самореалізації сучасного вчителя / О. В. Шарапова // Молодь і ринок. – Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка, 2021. – №9 (195). – С. 114-117.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено практику реалізації холістичного підходу у процесі опанування освітньоїпрограми Освітологія здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.Автором виділено алгоритм втілення холістичного підходу в роботі зі здобувачами вищої освіти:зв’язність, включення, рівновага.Складники мовно-комунікативних компетентностей: розуміння ролі таких компетентностей взабезпеченні якості освіти, комплекс загальних і предметних / фахових компетентностей для взаємодіївчителя з людьми, роботі у команді, донесення інформації, вмінь вчитися упродовж життя у суспільствізнань – у змісті навчальних програм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26927
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2 Шарапова.pdf535,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.