Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Название: Управління маркетинговою політикою фінансових установ
Авторы: Смоляк В. А.
Ключевые слова: страхування
страхова компанія
маркетингова політика страховика
конкурентоспроможність страхової компанії
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Смоляк В. А. Управління маркетинговою політикою фінансових установ / В. А. Смоляк // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2021. ‒ Pp. 997-1002.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження присвячене управлінню маркетинговою політикою фінансових установ на прикладі страхових компаній. На страховому ринку України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості фінансових послуг. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Смоляк В.А. 29-31.12.21 (1).pdf1,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.