Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлєпакова К. І.-
dc.date.accessioned2022-01-27T13:29:46Z-
dc.date.available2022-01-27T13:29:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСлєпакова К. І. Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 242 «Туризм» / К. І. Слєпакова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027-
dc.description.abstractУ роботі було обґрунтовано важливість конкурентного аналізу для створення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Також було проаналізовано воронки продажів компаній-конкурентів, та в рамках створення маркетингової стратегії було виділено бізнес-процес вибору каналу просування туристичного продукту. У дослідженні були запропоновані нові канали просування та оновлено даний бізнес. Визначено потенційно вигідні канали просування для збільшення прибутку для підприємства. Робота складається із вступу, трьох розділів, загального висновку, списку використаних джерел та додатків. Текст містить таблиці та рисунки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентний аналізru_RU
dc.subjectкартка конкурентних групru_RU
dc.subjectворонка продажівru_RU
dc.subjectбізнес-процесru_RU
dc.subjectканали просуванняru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.titleЗастосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємстваru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Слепакова_ДП.pdf1,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.