Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027
Title: Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємства
Authors: Слєпакова К. І.
Keywords: конкурентний аналіз
картка конкурентних груп
воронка продажів
бізнес-процес
канали просування
рекламна кампанія
Issue Date: 2021
Citation: Слєпакова К. І. Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 242 «Туризм» / К. І. Слєпакова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Abstract: У роботі було обґрунтовано важливість конкурентного аналізу для створення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Також було проаналізовано воронки продажів компаній-конкурентів, та в рамках створення маркетингової стратегії було виділено бізнес-процес вибору каналу просування туристичного продукту. У дослідженні були запропоновані нові канали просування та оновлено даний бізнес. Визначено потенційно вигідні канали просування для збільшення прибутку для підприємства. Робота складається із вступу, трьох розділів, загального висновку, списку використаних джерел та додатків. Текст містить таблиці та рисунки.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Слепакова_ДП.pdf1,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.