Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27042
Название: Перспективи крос-культурної бізнес-взаємодії в контексті європейської інтеграції України
Авторы: Ліфінцев Д. С.
Близнюк Т. П.
Кохан М. О.
Ключевые слова: крос-культурні комунікації
крос-культурний менеджмент
Україна
європейська інтеграція
Європейський Союз
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Ліфінцев Д. С. Перспективи крос-культурної бізнес-взаємодії в контексті європейської інтеграції України / Д. С. Ліфінцев, Т. П. Близнюк, М. О. Кохан // Бізнес Інформ. – 2021. – № 5. – С. 371-377.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є вивчення та аналізування ставлення українського покоління Z до потенційної співпраці з партнерами із країн Європейського Союзу. У статті виявлена та проаналізована пріоритетність вибору конкретних країн для співпраці, а також мотиви такого вибору. Для перевірки сформульованих у дослідженні гіпотез було здійснено емпіричний збір даних шляхом проведення онлайн-опитування за допомогою сервісу survio.com. У опитуванні взяли участь 403 респонденти: 97 хлопців (24,1%) та 306 дівчат (75,9%). Респондентами виступили студенти Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана (n = 130), Львівського національного університету імені І. Франка (n = 108), Харківського національного економічного університету імені С. Кузнеця (n = 165). Результати дослідження засвідчили, що переважна більшість респондентів позитивно налаштована щодо співпраці з партнерами із країн Європейського Союзу. Дослідження показало, що українські студенти найбільш зацікавлені у співпраці з партнерами із Німеччини, Швеції, Австрії, Франції та Італії. Варто зазначити, що країни, які посіли дві найвищі позиції в загальному рейтингу (Німеччина та Швеція), а також Франція, яка розділила загальне третє місце із Австрією, увійшли до топ-5 за результатами опитування в кожному з трьох міст, де воно проводилося: Київ, Львів, Харків. Респонденти, які не мають жодного досвіду крос-культурної взаємодії, також виявили бажання взаємодіяти з партнерами із країн ЄС. При цьому топ-5 країн, цікавих для потенційної взаємодії, на думку цих респондентів, повністю збігається із загальною топ-п’ятіркою. Серед основних мотивів вибору країн, пріоритетних для ділової взаємодії, респонденти визначили: «Загальне позитивне враження про країну», «Високий рівень економічного розвитку цієї країни», «Надійність партнерів із цієї країни» та «Велику ймовірність отримати прибуток від взаємодії з партнерами саме з цієї країни». Українська молодь зацікавлена в співпраці із бізнес-партнерами з країн Європейського Союзу, що надзвичайно важливо з огляду на європейську інтеграцію нашої держави. Серед країн, які студенти визначили як пріоритетні для бізнес-взаємодії, є як низькоконтекстні Німеччина, Швеція й Австрія, так і більш висококонтекстні Франція та Італія. Це ще раз засвідчує важливість фахової підготовки до крос-культурної взаємодії та набуття українськими студентами компетенцій ведення бізнесу в глобальному мультикультурному бізнес-середовищі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27042
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2021-5_0-pages-371_377.pdf319,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.