Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067
Название: Маркетинговий підхід до управління в підприємництві
Авторы: Перерва І. М.
Кінас І. О.
Ключевые слова: маркетинг
управління
маркетингова діяльність
маркетинговий менеджмент
система управління
підприємництво
конкурентоспроможність
ефективність
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Перерва І. М. Маркетинговий підхід до управління в підприємництві / І. М. Перерва, І. О. Кінас // Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. - Серія «Економічні науки». – 2021. – № 3. – С. 26-32.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано підходи щодо трактування сутності поняття «маркетинг». Досліджено особливості маркетингового управління на підприємстві. Визначено місце та роль маркетингового менеджменту в системі управління. Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на підприємстві. Запропоновано основні напрями маркетингового менеджменту у відповідності до типу маркетингу. Встановлено переваги та перешкоди на шляху впровадження маркетингового управління на підприємстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.