Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152
Название: Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті
Авторы: Пушкар О. І.
Татаринцева Ю. Л.
Заіченко І. М
Ключевые слова: відеоролик
критерії якості
реклама
метод аналізу ієрархій Сааті
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Пушкар О. І. Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, І. М. Заіченко // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. ‒ 2021. ‒ № 5-6(159-160). ‒ С. 52-57.
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовані критерії якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розробки відеоконтенту та більше уваги зосередити на значущих критеріях, що впливають на кінцевий результат. Доведено рівнозначність впливу на якість відеоролику таких критеріїв, як рівень кваліфікованості персоналу, якість сценарію, ціна та швидкість створення, технічне оснащення. Інші критерії менш важливі, проте мають свій внесок.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стат_я_1_Пушкар_.pdf641,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.