Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorТатаринцева Ю. Л.-
dc.contributor.authorЗаіченко І. М-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:07:06Z-
dc.date.available2022-02-04T13:07:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПушкар О. І. Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, І. М. Заіченко // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. ‒ 2021. ‒ № 5-6(159-160). ‒ С. 52-57.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані критерії якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розробки відеоконтенту та більше уваги зосередити на значущих критеріях, що впливають на кінцевий результат. Доведено рівнозначність впливу на якість відеоролику таких критеріїв, як рівень кваліфікованості персоналу, якість сценарію, ціна та швидкість створення, технічне оснащення. Інші критерії менш важливі, проте мають свій внесок.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвідеороликru_RU
dc.subjectкритерії якостіru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectметод аналізу ієрархій Саатіru_RU
dc.titleФормування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Саатіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стат_я_1_Пушкар_.pdf641,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.