Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorТатаринцева Ю. Л.-
dc.contributor.authorЗаіченко І. М-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:07:06Z-
dc.date.available2022-02-04T13:07:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПушкар О. І. Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, І. М. Заіченко // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. ‒ 2021. ‒ № 5-6(159-160). ‒ С. 52-57.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані критерії якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розробки відеоконтенту та більше уваги зосередити на значущих критеріях, що впливають на кінцевий результат. Доведено рівнозначність впливу на якість відеоролику таких критеріїв, як рівень кваліфікованості персоналу, якість сценарію, ціна та швидкість створення, технічне оснащення. Інші критерії менш важливі, проте мають свій внесок.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвідеороликru_RU
dc.subjectкритерії якостіru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectметод аналізу ієрархій Саатіru_RU
dc.titleФормування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Саатіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стат_я_1_Пушкар_.pdf641,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.