Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152
Назва: Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті
Автори: Пушкар О. І.
Татаринцева Ю. Л.
Заіченко І. М
Теми: відеоролик
критерії якості
реклама
метод аналізу ієрархій Сааті
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Пушкар О. І. Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, І. М. Заіченко // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. ‒ 2021. ‒ № 5-6(159-160). ‒ С. 52-57.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовані критерії якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розробки відеоконтенту та більше уваги зосередити на значущих критеріях, що впливають на кінцевий результат. Доведено рівнозначність впливу на якість відеоролику таких критеріїв, як рівень кваліфікованості персоналу, якість сценарію, ціна та швидкість створення, технічне оснащення. Інші критерії менш важливі, проте мають свій внесок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стат_я_1_Пушкар_.pdf641,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.