Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27173
Название: Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Авторы: Козуб В. О.
Чефранова К. Р.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
міжнародний ринок
міжнародна стратегія
маркетингова стратегія
конкуренти
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Козуб В. О. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / В. О. Козуб, К. Р. Чефранова // Innovations and prospects of world science: The 3rd International scientific and practical conference, Vancouver, Canada, Nov. 4-6, 2021. : тези допов. – Vancouver : Perfect Publishing, 2021. – Р. 764-769.
Краткий осмотр (реферат): В публікації визначено сутність та переваги міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Охарактеризовано процес розробки міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Наведено вміння та навички, які необхідні для ефективного управління та прийняття стратегічних рішень в процесі вирішення проблем міжнародної діяльності вітчизняних підприємств щодо формування маркетингових стратегій. Наведено особливості формування міжнародної маркетингової стратегії в процесі діяльності господарських суб’єктів на меблевому ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27173
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf926,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.