Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192
Название: Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах
Авторы: Небилиця О. А.
Шумакова Я. О.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
інтерв’ю
метод ділових контактів
спостереження
фокус-група
анкетування
сторчек
кліппінг
маркетингове тестування
електрона комерція
онлайн-простір
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Небилиця О. А. Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах / О. А. Небилиця, Я. О. Шумакова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 266-269.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проведено аналіз та узагальнення існуючих методів маркетингових досліджень, виділено основні методи для прийняття обґрунтованих маркетингових управлінських рішень. Приведено сутність класичних методів маркетингових досліджень таких як: інтерв’ю, метод ділових контактів, спостереження, фокус-група, анкетування, сторчек, кліппінг, маркетингове тестування. Відзначено необхідність використання сучасними підприємствами застосування змішаних методів маркетингових досліджень у онлайн-просторі. Проведено аналіз динаміки онлайн-ринку України з 2016 р. та подано її прогноз до 2025 р.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Небилиця_О,_Шумакова_Я_Узагал_нення_методiв_проведення_.pdf1,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.