Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27193
Назва: Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесу
Автори: Новікова М. М.
Небилиця О. А.
Теми: інновація
бізнес
маркетинговий інструмент
мобільний трафік
стратегія
чат-бот
Інтернет- маркетинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Новікова М. М. Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесу / М. М. Новікова, О. А. Небилиця // НТЗ «Комунальне господарство міст», Сер.: Економічні науки. - 2021. - Вип. 7(167).
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена узагальненню та обґрунтуванню сутності сучасних інноваційних інструментів маркетингу для розвитку бізнесу. Приведено аналіз останніх досліджень оцінки впливу мобільних пристроїв на світову економіку. Розкрито сутність чат-ботів як одного з дієвих інноваційних інструментів. Виділено основні переваги та недоліки використання чат-ботів у бізнесі. Проведено статистичний аналіз застосування чат-ботів. Запропоновано рекомендації щодо формування ефективної маркетингової стратегії сучасного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27193
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.