Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27255
Назва: Організація рекламної та РR діяльності. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Холодний Г. О.
Теми: реклама
зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз, РR)
рекламні та РR комунікації
рекламний та РR процес
рекламна та РR діяльність
організація рекламної та РR діяльності
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Організація рекламної та РR діяльності. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Г. О. Холодний; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (570 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 38 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто порядок написання, оформлення та захисту курсової роботи з навчальної дисципліни. Наведено орієнтовний перелік тем, що пропонуються до розгляду, вимоги до структури, обсягу, змісту та оформлення курсової роботи, а також приклади оформлення її основних структурних елементів. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми "Реклама і зв'язки з громадськістю" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27255
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-Холодний Г О.pdf725,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.