Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27259
Название: Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Авторы: Ус М. І.
Ключевые слова: аналіз
дані
маркетинговий аналіз, маркетингова аналітика
гіпотеза
проблема дослідження
статистика
метрика
data-driven підхід
продуктова аналітика
дашборд
візуалізація даних
аналітик
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 15 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27259
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингова аналітика.pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.