Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27332
Название: Соціальні чинники екораціональності
Авторы: Івашура А. А.
Ключевые слова: стала поведінка
стале споживання
соціальні аспекти
екораціональність
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Івашура А. А. Соціальні чинники екораціональності / А. А. Івашура // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: матер. ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. – Рівне: О. Зень, 2022. – С. 23-24. – [Електронний ресурс].
Краткий осмотр (реферат): Соціальні чинники є одними з найбільш впливових на сталу поведінку споживачів. На споживача часто діють соціальні норми, соціальна ідентичність і соціальна бажаність. Усі ці соціальні аспекти можуть допомогти у формуванні сталого споживання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27332
Располагается в коллекциях:Статті (ГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Івашура А. А. СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ЕКОРАЦІОНАЛЬНОСТІ.pdf4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.